ketchup, ketchup, ketchup,ketchup punkt

HEJSAAAN.

Ohlalal idag är det fredag vilket betyder att vi har en långhelg framför oss, vi tackar valborg för det jao!

Denna dagen har jag skrivit en engelskauppsats som gick ganska bra, fått tillbaka alla so-delprov (g, vg & mvg delar) som gick bättre än förväntat (gladcheeey), tittat klart på pojken i randig pyjamas som för övrigt är en mycket bra film, ätit pommes till lunch med jellibelli och haft muntliga nationella i engelska också, egentligen så gick det ganska så bra, men jag är inte riktigt nöjd.. MENMEEEN.

Sedan jag kom hem har jag öppnat dörren typ tio gånger för det har kommit en massa folk hela tiden? vad är oddsen liksom. Och sen sov jag ett slag, tittade på lite tv, satt lite här och nu sitter jag och gör ”på västfronten intet nytt” frågorna (30 st) som är typ det drygaste och svåraste ever, orkar inte.Waaah. ska återta min diskussion om ingenting med maja nu, blir ganska skumligt.. precis som det brukar alltså 😉 jadååå!

Ha ett trevligt liv osv. 

ahmen vadå felfokus? 😉 maja & jag för nått år sedan.

Lämna en kommentar