The one that got away

Kom hem från träningen vid 22.30 ungefär, grymt skönt och precis vad jag behövde – ta ut mig, boxas och träffa människor som alltid får mig på bra humör! 

Nu blir det hoppa in i duschen, borde plugga lite också men jag orkar inte, skiter nog i det så får dom vara hur glada på mig imorgon som dom vill 🙂 Vi har för övrigt nationella prov i engelska imorgon i några timmar (uppsats), sedan lunch, svenska där vi kollar på filmen pojken i randig pyjamas och sist har vi engelska IGEN där jag har nationella IGEN, muntligt den gången.. usch och fy. Så jag önskar alla nior lycka till, ännu en gång 😉 Godnatt! ♥

Kommentera

