let’s disappear, just for now

Goddagens! 

Jag är helt galet trött just nu, somnar snart..

Det senaste dygnet har jag haft bra kvällshäng med tjejerna, sovit, haft frukostdejt med Maja, gått typ 6 km och pratat om allt mellan himmel och jord, kollat klart på en film, tittat på tv och ätit en himla massa chips/godis/ostbågar som var kvar från gårdagen.. dock är det massor kvar, euuw.. haha.

Tänkte bjussa på liter filmtrailers till filmer jag sett denna helgen!

Först ut, the avengers. Vadå efterbliven med att se denna filmen? ayah såg denna i fredags kväll i alla fall, mycket bra faktiskt. 

Andra ut, the amazing spiderman. Helt härligt trodde jag inte att jag skulle gilla den här filmen men ack vad fel man kan ha. Riktigt bra!

Tredje ut, no strings attached. Denna filmen har jag sett x antal gånger innan men den lyckas vara lika bra varje gång! Det känns dock rätt illa att jag kan en del repliker utantill.. hehe.

Och sist ut, project x. Jag förstår inte varför jag inte har sett denna extremt omtalade filmen innan? Love it! Man borde få ångest av allt kaos men jag tycker nästan man snarare blir taggad, haha.

Det var de hele! Har ni inte sett någon av filmerna så gör det ögona bums, det var allt för mig, tack och hej! 

Lämna en kommentar