Det handlar inte om att fly

Med tanke på att jag ska åka till Asien på obestämd tid skulle man kunna tro att jag flyr verkligheten, men icke. Jag är däremot fruktansvärt trött på allt vad heter hemma och är därför extremt redo för äventyret jag har framför mig. Jag vet inte vart jag kommer hamna, vart jag kommer bo, hur jag kommer må eller vilka människor jag kommer träffa på vägen. Det är skrämmande på ett sätt samtidigt som det nog är just det som lockar. Jag är redo att göra det som många inte vågar. Jag är redo att möta världen och allt som det medför och framför allt, jag är redo att bli en självsäkrare, starkare, lyckligare version av mig själv.

One thought on “Det handlar inte om att fly

Kommentera

