Världens bästa helg

Torsdag: Myste med Linisen, käkade pizza och bara va innan pappa hämtade mig. Vi hann med både att käka middag & övningsköra, perfekt! 

Fredag: Jobb 15-00, kan nog bli bra! Mysigt som vanligt att träffa mina kära kollegor.

Lördag & söndag: Gå upp tidigt för att bege mig till Bräkne Hoby där Linnéa numera bor. Vi ska äta massa gott, mysa till tusen och gå på teater, can’t wait!  1. Såhär ser jag för det mesta ut när jag jobbar. / 2. Jag och bästabästa Linnéa på studenten! 

Måndag: Dags att åka vidare, denna gången till Karlskrona där min fina Clara bor med Dennis. Ska bli såå mysigt att bara umgås och se hur dom bor! 

Tisdag: Lär åka hem strax innan Clara börjar jobba och när jag kommer hem ska jag direkt möta upp Lina och Anton. Sorgligt nog är det för att säga hejdå till bästa Anton som beger sig till Australien om några dagar. Är så sjukt avundsjuk och hoppas verkligen han får världens bästa resa!  1. Jag & Clara under en utgång i vintras! / 2. Ett stycke överlycklig Tyra & Anton på studenten. 

Kommentera

