Mitt livs resa

I slutet av detta året, den 14e december för att vara exakt, beger jag mig härifrån. Jag lämnar allt som för mig är hemma för att spendera några veckor eller månader i Asien helt på egen hand. Angående tiden så har jag verkligen ingen aning om hur länge jag kommer vilja vara borta, därav köpte jag endast en enkelbiljett. 

Jag kommer hur som helst börja min resa på Bali då min syster bor där tillsammans med sin pojkvän Norman. På Bali ska jag upptäcka vackra platser och äta god mat med Olivia, jag ska fira jul samt nyår där och jag tänker att jag kanske kan bli lite bekväm i min resroll under denna tiden. Vart jag ska efter det vet jag faktiskt inte och vet ni vad? Jag älskar det. Att inte ha allt planerat i förväg känns helt galet men så fritt. Jag behöver den här resan. Behöver finna ro i att umgås med mig själv igen och jag tror det är viktigt att jag får utmana mig lite. Jag ser fram emot det här äventyret så mycket och kan knappt vänta tills jag får uppleva alla vackra platser världen har att erbjuda!  

Kommentera

