Ett stycke lista om hösten

Vad är det bästa med hösten? Jag absolut älskar höstmodet men annars finns det väl inget bättre än att ligga i hans famn hela dagen och kolla på film medan regnet smattrar utanför.

Vad kommer du äta i höst? Ser fram emot flygande jakob, risotto, grytor & stekar!

Vad kommer du dricka i höst? Tja, lite goda teer kanske och några drinkar på det.

Vilket kommer bli ditt mest använda plagg i höst? Svarta jeans är väl ganska standard, annars skulle jag klart säga en snygg skjorta.

Vad gör du om dagarna egentligen? Det är då en fråga jag ställer mig själv allt för ofta haha. Just nu absolut ingenting. Drömmer mig bort till varmare breddgrader, äter för mycket godis, lyssnar på go musik, går promenader och myser med min pojkvän.

Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan? Jag gick sista året på gymnasiet och vad jag minns så tyckte jag inte livet var sådär jätte roligt. Men inom några dagar skulle jag fylla 18 år och från den dagen blev allt faktiskt lite ljusare.

Vad kommer du lyssna på i höst? Åh väldigt blandat. Är verkligen inte fast för någonting speciellt just nu så vi får helt enkelt se.

Vad läser du? Utöver en liten skara bloggar försöker jag då och då läsa lite riktiga böcker och just nu är det ”Femtio nyanser av frihet”.

Vad tittar du på? För första gången på många år följer jag faktiskt ingen serie men snart börjar äntligen Bron igen!

Vad var bäst med sommaren? Jag tog tillslut studenten, blev tillsammans med Noa igen och fick spendera nästan all min vakna tid med mina fantastiska kollegor på min fina arbetsplats Orangeriet på Norrvikens trädgårdar.

Vad har du för höstplaner? Tanken är att jag ska ta körkort och överleva fram tills dess att jag beger mig till andra sidan jordklotet i några månader…

Kommentera

