Mysdag med mamma

Idag åkte jag från Mellbystrand redan vid halv tio för att så snabbt som möjligt kunna dra till Höganäs med mamma. Vi kollade i butiker, åt sjukt hos hamburgare på Garaget och åkte sedan till stranden. Vid halv fyra lämnade hon mig hemma så då låg jag i solen och lyssnade på poddar. Vid sju begav jag, Ludde & mamma oss ner till stranden för picknick på bryggan med mammas vänner, sjukt mysigt där i kvällssolen. Nu är jag hemma hos min fina igen och medan han sitter och spelar med sin bror tänkte jag försöka blogga lite! Är i alla fall verkligen såå nöjd med mina två lediga dagar men hade ju knappast sagt nej till mer ledighet. Får helt enkelt se fram emot nästa veckas torsdag-och fredags ledighet!  

Kommentera

