1 juli 2015

Och så kom äntligen sommaren och värmen till vårt lilla land, på min lediga dag dessutom! Den senaste månaden har varit helt sjuk och fantastisk. Ångrar så hårt att jag inte har uppdaterat här men jag får helt enkelt försöka göra det i efterhand. Just nu jobbar jag i alla fall som en idiot. Jobbar på Orangeriet på Norrviken vilket är riktigt kul men intensivt. Har hur som helst varit ledig igår och idag vilket jag har utnyttjat till max. 

Igåe vaknade jag upp bredvid min fina och när han drog till jobbet åkte jag till Elin för en grym brunch. Vi käkade scones, frukt, plättar & milkshake tills vi nästan sprack och sen åkte vi till Torekov för att hälsa på Linnéa! Åkte sedan hem, lämnade Elin och drog vidare till Hanna i Mellbystand. Vi käkade thaimat på stranden, allmänt mös, kollade fotboll och sedan sov jag där. Helt perfekt dag verkligen!  

Kommentera

