21 maj 2015

Herregud. Exakt 7 dagar till balen idag & 15 dagar till studenten, kan verkligen inte förstå att det är så brutalt nära?! Idag blev jag dessutom klar med alla mina skolarbeten så jag är såå redo nu! I skolan gör vi i princip ingenting längre och man går mest dit för att mysa med vår fantastiska klass även om vi aldrig någonsin är alla där samtidigt och så har vi ju bästabästa Danne, läraren jag aldrig hade klarat mig utan i trean. Guldvärd är han. Här har vi bästa GA gruppen ever, älskar vår lilla crew! 

Kommentera

