Stockholms skärgård

 I onsdags åkte jag och pappa upp till Stockholm i ovädret. Vi sov i Danderyd under natten och på morgonen åkte vi med våra kusiner ut till Siarö. På vägen köpte vi dessutom Böckling ur en bils baklucka haha, riktigt gott var de!  Vi bodde i kusinernas fantastiskt fina men kalla hus haha. 11 grader var det inomhus så förutom brasa & värmefläkt hade jag strumpor, raggsockor, byxor, tröja, fleecetröja & pappas dunjacka på mig inomhus, lite lagom sådär.  Den här brutalt vackra synen visade sig när jag & min kära kusin Jesper skulle paddla och hämta hans syster Andrea, så mysigt var det!  Under våra dagar diskade vi, åt massa gott, spenderade en dag i stan för lite shopping, spelade massvis av kort, drack en himla massa te, tog lite promenader och njöt av den enda fina dagen vi fick.  Och så myste jag en massa med den här kelberoende sötnosen! Otroligt mysig är hon. 

Idag är det söndag och vi kom hem vid 6 tiden efter att bland annat ha hälsat på en kompis som nyss flyttat till Norrköping. Så otroligt mysigt att få komma bort såhär några dagar men det ska bli riktigt skönt att få sova i min egna säng inatt. 

Kommentera

