4 veckor kvar till frihet

Idag är det alltså exakt en månad till studenten och det känns mest allmänt overkligt och sjukt. Nu när det är så nära är det svårt att förstå att det verkligen är min tur nu. Fantastiskt ska det bli i alla fall även om jag kommer sakna min kära klass.

I måndags drog jag till skolan en snabbis för att göra ett prov och på kvällen gjorde jag & Ludde kycklingfajitas som var galet goda! Igår började jag känna mig lite hängig men drog till skolan ändå för en inlämning & opponering av gymnasiearbetet, så skönt att ha det överstökat! Idag var jag tyvärr nära döende när jag vaknade så stannade hemma från skolan. Ska strax gå ner och försöka få i mig lite mat tänkte jag men för övrigt har jag inga andra planer än att ligga i sängen faktiskt. Puss!  

 

Kommentera

