Jag var bara inte gjord för dessa dar

En enda dag var jag i skolan denna veckan, nästan duktigt ju. Valborg spenderade jag i Danmark med massa sköna människor! Käkade först en grym lunch med Lina & Linnéa för att sen möta upp resten och gå till slottet. Vi drog hem vid halv åtta, cyklade och kollade på solnedgången, gjorde middag hos mig och drog efter många om och men ut. Avslutade kvällen med chips i min soffa med Linnéa! I fredags kom bästa Emma hit och myste. Blev massa snack och film innan hon drog vid halv två. Igår var det dags för utgång igen men det var den tråkigaste kvällen i mitt 18 årings liv så jag drog helt enkelt hem och sov. Idag måste jag plugga och ska nog försöka ta mig till mami. Puss  

Kommentera

