27 april 2015

Försov mig till halv elva idag så skippade skolan. Har spenderat dagen i sängen med min nya serie, the team som är riktigt bra. Har även käkat pizzarester, kört en runda ut till Norrviken och haft finsällskap av mammas väninna Maria på middag, super mysigt! Nu ligger jag här och skjuter på att skriva mitt svenska tal inför nationella som jag ska framföra på onsdag. Borde ta tag i det nu alltså. Inväntar även ett samtal innan det är dags att sova.  Idag har det alltså gått ett helt år sedan hela mitt liv förändrades. Det har verkligen inte varit lätt alla dagar men i slutändan ska man komma ihåg att livet alltid går vidare, vad som än händer.

Kommentera

