20 & 21 april 

Igår (måndag) var jag ledig hela dagen så jag och Lina bestämde att hon skulle sova här för att sedan följa med pappa till Malmö under dagen! Blev en otroligt mysig dag med god mat, fint väder, fönstershopping, frozen yoghurt & allmänt mys. På kvällen drog jag och pappa in till stan för att titta på Fast and the furious 7. Fantastiskt fin var den verkligen, kunde knappt andas när jag gick ut därifrån. Idag är det tisdag och jag började dagen med att gå 4 kilometer i det fina vädret. Drog sedan till skolan för två lektioner och efter det åkte jag till Båstad så här sitter jag nu mätt och belåten! Har städat rummet lite och funderar på att sova snart trots ännu en ledig dag imorgon. Frivilliga lektioner är verkligen det bästa ibland. 

Kommentera

