Livet i övrigt

Efter söndagen har jag hängt med Lina & Zeb som kom hit med med donken, pluggat, följt med mamma ut till Norrviken (älskar verkligen den platsen), jobbat en kväll uppe på Era 10:3, pluggat ännu mer, haft sjukaste humöret, beställt studentklänning, hängt i solen, käkat goda middagar, lämnat in mitt gymnasiearbete (!!!!), blivit godkänd i matte (!!!), failat totalt på nationella i svenska, roadtripat runt med bästa Emma, hämtat ut min balbiljett, fixat min balklänning & hämtat ut min fantastiska studentklänning!  

   

Kommentera

