Lördagen den 4 april

Började dagen med att göra något jag längtat efter länge, vi åkte nämligen till Kastrup och hämtade hem min kära bror! Stod och hoppade i väntan och blev överlycklig när jag väl såg honom, världens finaste är han verkligen. Vi åkte hem till pappa och käkade lunch och sedan drog alla åt olika håll för att fixa sig inför kvällen. Följde sedan med till Mellbystrand med pappa och Ludde där det väntade påskmiddag tillsammans med massa härligt gammalt folk. Mätt och fylld av världens lyckorus tog jag sedan tåget till Ängelholm. Drog på förfest @hannas med massa tjejer och sedan drog vi ut! Mötte upp ytterligare lite folk och hade en helt okej kväll. Det blir aldrig sådär jätte kul när jag är så taggad innan tyvärr haha.  

Kommentera

