Dagarna som gått

Måndag 30/3: Var i skolan i några timmar och skrev på mitt gymnasiearbete, drog sedan till donken med Emma för en snabb lunch och massa välbehövligt snack. Lite senare åkte jag till Helsingborg med Linnéa & Nell där vi käkade donken ännu en gång innan vi gick till bion och såg Insurgent! 

Tisdag 31/3: Pluggade lite hemma på morgonen och vid halv tolv hämtade Emma mig. Vi körde runt och kollade in lite olika solarium och avslutade med en mysig fika i Munka! Fick skjuts hem söt som hon är och packade sedan snabbt då mamma skulle skjutsa mig till bussen. Åkte till Väla med Linnéa där jag käkade sjukt god kycklingkebab och fick med mig ett par svarta jeans, en blus & present till Lina, perfa! 

Onsdag 1/4: Satt och pluggade på mammas kontor några timmar på förmiddagen och gick sedan & fikade med en saknad Maja! Vi pratade om allt mellan himmel och jord i 2,5 timmar vilket var super mysigt. På kvällen beställde jag, mamma & mormor mat från malens krog vilket var så sjuukt gott. 

Torsdag 2/4: Idag har jag inte gjort många knop alls. Pluggade minimalt och tog bussen in till Ängelholm strax efter två. Åkte då till maxi med pappa och handlade massa gott. Nu ikväll lagade vi lammstek med gräddsås, gelé & potatis, morötter och lök i ugn, så fruktansvärt gott var det! Nu sitter jag i soffan och zappar runt lite. Behöver vila upp mig så jag orkar med de kommande dagarna nämligen! 

 

Kommentera

