27 & 28 mars 2015

I fredags hade jag en mysig kväll med Lina & Linnéa. Vi käkade donken och hängde sedan framför let’s dance! Blev sedan en gammal hederlig sleepover med Linnéa. 

Igår vaknade vi först vid halv tolv och gick inte upp förrän några timmar senare. Vid fem började jag fixa mig och strax efter 6 anlände jag till Anton. Käkade tacos & förade med lite kära klasskompisar innan resten av folket kom. Blev en riktigt trevlig men tyvärr ganska kort kväll så vid halv ett begav jag mig ut i regnet som den tappra krigare jag är haha. Var utrustad med regnställ & hela köret så mig gick det då ingen nöd på. Väl hemma väntade jag på att pappa skulle vakna så jag hann prata lite med honom innan han begav sig iväg och jag somnade gott i hans säng! 

Kommentera

