25 mars 2015

Okej så just nu i denna sekund är jag så sjukt lycklig och taggad på livet! Har suttit på mammas jobb idag och fått gjort en del till gymnasiearbetet, har ätit lunch med mina kära föräldrar på båstad golfklubb och nu har jag precis käkat våfflor och skrivit med min kära storebror som fyller hela 21 år idag! Tre månader har han varit och levt livet nu men snart kommer han äntligen hem igen, can’t wait! Det måste vara något av det bästa jag varit med om förra året när vi stod på Kastrup och väntade på att han skulle komma ut genom dörrarna och han kommer där i shorts, skidjacka, långt hår, solbränd & med massa skidutrustning haha så fin är han!!  

 Även min fruga fyller år idag, grattis finislinisen! 

Kommentera

