23 mars 2015

Dä var det måndag och ny vecka IGEN, det är sinnessjukt vad snabbt tiden går. Har i alla fall varit i skolan idag, min kära bror Linnéa har övergett mig i några dagar, how will i survive without you liksom? Nä men dagen har gått snabbt ändå. Jag & Hanna var sjukligt pratglada idag så lektionen bara sprang förbi! Eftermiddagen & kvällen har jag spenderat med världens bästa Elin som jag inte träffat på tre (?!?!?) månader.. så lång tid har det nog på riktigt aldrig tagit innan vi setts. Vi har i alla fall tagit igen livet och bara legat i min säng & chillat galet. Åt även en brutalt god middag bestående av rostbiffsstek och potatisgratäng såhär på en måndag! 

Måste bara säga hur glad jag är över alla mina fina vänner. Ni är verkligen guldvärda hela högen, har ingen aning hur jag hade klarat mig utan er.  

 

Kommentera

