22 mars 2015

Igår spenderade jag större delen av dagen i sängen innan jag tog mig in till Ängelholm. Lagade en brutalt god middag tillsammans med pappa innan jag började fixa mig inför kvällen. Vid nio blev jag hämtad och vi åkte då hem till Nell på förfest! De följande timmarna innehöll typ allt & lite till. Älskar sånna händelsefyllda kvällar haha! Somnade gott vid halv fyra. 

Idag är det söndag och jag har inte gjort många knop. Har kollat lite film och tagit mig till Båstad typ. Har precis ätit pannkakor och nu sitter jag och kollar på film igen. Perfaa!  

 

Kommentera

