14 mars, lördag 

Torsdagen var evighetslång och fylld av hålor. På vägen hem började min buss brinna haha så mamma fick komma och hämta mig två stationer innan min. Packade och körde sedan hem till pappa för en riktigt god middag! Igår var det fredag och även den var otroligt dryg. På kvällen var jag på bio med Linisen och såg den söta filmen Cinderella sedan käkade vi på Burger King innan vi körde hem till mig och halvsov i soffan. 

Idag är det lördag och jag tänkte inte ta det annat än lugnt. Får sällskap ikväll i alla fall och då väntar seriemaraton för hela slanten! 

Tre hela år har nu gått sedan min lilla favorit lämnade oss. Saknar honom allt för mycket. 

Kommentera

