En perfekt söndag

Inatt/imorse somnade jag först vid 05:15, dock av goda anledningar. Vaknade upp vid halv tolv idag av att solen strålade in genom fönstret så det första jag gjorde var att sätta mig en stund på trappan i solen och sedan cykla en sväng ut till Skepparkroken. När jag kom hem åt jag rester från igår (kinamat, mums) och sedan drog jag till skateparken där Anton & Rasmus var! Blev kvar där hela eftermiddagen och det var riktigt mysigt. Var dock skillad nog att stuka foten men förhoppningsvis försvinner det snabbt. Fick sällskap nu ikväll med och nu ska jag nog snart gå och lägga mig faktiskt. Har hur som helst haft en helt perfekt dag verkligen! Blir så glad av värmen (+13 idag) och solen, det går minsann mot ljusare tider! 



Kommentera

