Fest hos clarre

I fredags åkte jag som sagt hem till Clara där det vankades fest! Var sjukt stressad där ett tag men när jag lugnat ner mig lite och folket hade rullat in & kommit i stämning blev det himla bra. Träffade massvis med gamla favoriter och lite nytt folk. Vi dansade och sjöng som galningar hela kvällen och strax innan ett hämtade mamma mig, var helt död då haha. Var en riktigt trevlig kväll och det är då alltid lika mysigt att träffa alla! Edit

I lördags väckte mamma mig vid halv tolv ungefär och sedan drog vi ut till Norrviken och mätte lite. Älskar verkligen det stället så mycket. Är så glad att jag har fått jobba där i två år nu. När vi sedan skulle hem fick jag köra Land Rover in till Ängelholm vilket var så sjukt roligt! Måste ta kortfan nu!

Kommentera

