100 dagar till frihet

Igår slocknade jag stenhårt redan tjugo över nio och vaknade idag vid nio när mamma kom in och väckte mig. SÅ UNDERBART! Trots min sängliggande vecka var sömn tydligen precis vad som behövdes. Var i alla fall på super bra humör när jag vaknade och bättre blev det när solen strålade för fulla muggar. Som dagens extra plus är det ynka 100 dagar kvar tills jag tar studenten, DEN lyckan är så brutal så jag tror inte ni förstår! 

Övre bilden är från min syster som hela tiden frestar mig från paradiset. Kan knappt vänta tills jag får åka iväg!



Kommentera

