23 februari 2015

Det verkar ha blivit rutin att vara vaken in på småtimmarna för min del, älskar det. Fick förbud att gå till skolan imorgon pga. envis feber vilket betyder att jag faktiskt kan vara uppe sent idag. Har legat och bläddrat igenom olika twitterkonton i några timmar nu. Älskar när folk sätter ord på ens tankar. Mina egna går just nu i spåren killar, körkort och framtida resor. Funderar ständigt på vart jag ska ta mig när jag jobbat ihop en bra summa. Australien, USA, Asien, London & Nya Zeeland står högt upp på listan men å andra sidan känns det nästan lite tråkigt då det är precis dit vartenda kotte åker. Kan inte klandra folk för att dom är nyfikna på världen runt omkring dock.

Nu ska jag hålla tummarna för att min rygg godkänner hur jag vill sova och så har jag planer på att vara effektivare hemma än vad jag skulle varit i skolan imorgon. Det sistnämnda bör inte vara någon vidare svår bedrift utan mina pratglada vänner närvarandes haha! Natti

IMG_3333

Kommentera

