I nattens evighet

Och så var klockan återigen nästan två på natten. Ligger här klarvaken och tänker igenom livet. Människor nära mig som försvunnit av olika anledningar, känslor som hela tiden kastas om, ett efterblivet ångestladdat körkort, en fet hög med skolarbeten, finaste vännerna och framtiden är väl det som cirkulerar mest just nu. Har dock haft en riktigt bra dag! Mamma kom och myste lite imorse så sedan fick jag skjuts till skolan. Fick träffa lite fina människor, pratade med bästa läraren och sedan handlade jag med Lina innan hon skjutsade mig hem söt som hon är. Ikväll har jag gjort chokladbollar, tittat på serier & filmer, lyssnat på musik och bara tagit det lugnt. Vågar inte hoppas för mycket men det känns som att livet är på rätt spår igen. Måste verkligen försöka sova nu om jag ska orka mig upp imorgon. Godnatt!

IMG_2353

Kommentera

