11 januari 2014

Torsdag: Efter ett misslyckat försök av en utgång slutade min kväll upp med snack & ostmackor till två på natten med bästa Linnéa innan vi somnade gott.

Fredag: Gick motvilligt till skolan i den blötaste snön någonsin och var dygnsur i flera timmar. Åt lunch på Klitterhus med min fina mamma och kvällen spenderade jag hemma hos Olle tillsammans med massa andra glada människor. Absolut trevligaste kvällen på länge!

Lördag: Sov länge och åkte sedan till Mellbystrand där det vankades middag med Hanna, Clara & Lilli. Riktigt mysigt att bara få va och prata! Åkte sedan hem till mamma i Båstad där vi började kolla på serien Bron och sen satt jag uppe till halv fem på morgonen & pratade med min fina bror.

Söndag: Försov mig två timmar tack vare den sena natten så fick skynda mig innan Lina & Zeb kom hit! Vi drog till Picasso där vi blev kvar i två timmar. Kebab och snack i massor var vad som behövdes helt enkelt. Ikväll har jag & Ludde varit på middag hos pappa och när vi kom tillbaka till mamma tittade vi på ytterligare några avsnitt av Bron.

Har verkligen haft en sjukt bra helg. Träffat massvis med underbara människor, rensat tankarna och släppt lite grejer som legat och gnagt ett tag. Är så otroligt tacksam över alla fina vänner jag har, vet helt ärligt inte vad jag hade gjort utan dom.

2015/01/img_2179.jpg

Kommentera

