2014

2014. Året då jag genomled en skilsmässa, två flyttar, ett uppbrott efter nästan två år tillsammans med Noa och skolhelvetet. Det har minsann inte varit enkelt det här men jag är jävligt stolt ändå att jag har klarat mig så pass bra som jag har. Jag må vara en otroligt negativ person men när sånt här kommer i min väg måste jag ändå säga att min inställning har varit förvånansvärt bra & positiv. Det har skiftat mellan skratt tills man fått ont i magen, tårar som aldrig verkat ta slut och skrik tills halsen gett upp. Det krävs en del för att 2015 ska bli ett sämre år alltså. Har dock lovat mig själv att inte ha några som helst förhoppningar på det kommande året, blir nog bäst så. Nu ska jag försöka somna till Håkans stämma och vakna upp frisk & glad. Gott nytt år på er!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/84f/25958135/files/2014/12/img_1359.jpg

Kommentera

