Alltid är det något

Kan inte somna. Samma visa varje kväll, jag blir dödstrött, går och lägger mig och.. blir pigg. Alla miljarder tankar som finns bara ploppar upp och vips har sömnen stuckit till Haparanda. Det må vara mycket nu, press från alla håll och kanter men kära sömn jag behöver dig.

Inser att jag måste ta tag i mitt körkort då det var över två månader sedan jag fyllde år men det är så lätt att skjuta upp, det blir så ångestladdat. Skolan måste jag också ta tag i då den stiger mig åt huvudet snart. Högen med ofärdiga arbeten bara växer och jag vet inte ens vart jag ska börja. Sen har vi julklappar, shopping, hinna umgås med folk, julen, nyår och allt möjligt samtidigt som måste planeras och hinnas med. Att studenten är 192 dagar ifrån känns just nu som en evighet. Kämpa Tyra, kämpa.

IMG_0728.JPG

Kommentera

