Sista lovdagarna

Vi kom hem från Las Palmas i fredags och på kvällen då beställde jag & min bror mat från malens krog vilket var gudomligt. Hade sedan en lite för lugn kväll haha.

IMG_1047.JPG

I lördags (igår) vankades det utgång med Linnéa och Nell i Ängelholm. Träffade killarna ute och vi fick sedan sällskap av Zeb resten av kvällen. Var på Harrys x2, en sväng till Top spin utan jacka och slutligen en runda till Bahnhof också. Efter mycket dans skjutsade Linus mig till stationen där jag sedan cyklade hem från. Rullade in vid halv fyra men kunde inte sova förrän vid åtta, fantastisk.

IMG_1053.JPG
Idag har jag som väntat spenderat större delen av dagen i sängen men jag har även hunnit med en runda till Helsingborgs sjukhus där en bekant tyvärr har spenderat några veckor. Tog med lite godare mat än sjukhusets och pratade några timmar, mysigt!

IMG_1080.JPG

Kommentera

