21

Det finns så mycket jag önskar att jag kunde skriva här men då jag inte vill att folk ska se in i mina djupaste tankar så får jag helt enkelt välja mina ord. Just nu är jag trött på att få ont i magen av allt jag äter. Jag blir sur på mig själv för att jag inte bryr mig om skolan, jag må vara där men det betyder inte att jag lyssnar eller gör det jag ska. Jag är trött på att vara ledsen över allt som har hänt/händer och jag är trött på att jag ska behöva vara ett sorts lim, alltid är det jag som försöker hålla ihop allt, det funkar inte. Behöver närhet.. en trygg famn och massa kramar. Att vara ensam är minsann inte alltid så roligt. Ska försöka somna bort från alla dessa tankar nu så jag orkar med ännu en bortkastad skoldag. Alltid väntar man på bättre tider..

IMG_0927.JPG

Kommentera

