studentinsparken

För några veckor sedan hade vi en legendarisk studentinspark. Vi var en hel drös tjejer från klassen på förfest hos Sofia först vilket var otroligt roligt! Först där och då kom jag nära tjejer jag inte brukar umgås med och jag är verkligen så glad att jag har så fantastiska människor i min klass, bäst är dom! När vi kände oss klara där började vi promenaden mot Bahnhof. På vägen snappade vi även upp Anton & Berra från vår klass samt Adde och hans kompis. Jag har inte träffat Adde på hur många år som helst så det var sjukt roligt att hänga hela kvällen sen! Vägen till Bahnhof var sjukt spårad och vi hade så jäkla roligt haha, själva Bahnhof sen var väl kanske inte super roligt men kvällen i sig är något jag inte kommer glömma i första hand!

IMG_0725.JPG

Kommentera

