Finally 18!

Den 21 september 2014 bestämde jag mig för att allt skulle förändras. Min födelsedag kändes som ett bra datum att sätta för att börja om på nytt & börja leva på riktigt och vet ni vad? Det var precis vad jag gjorde.

Tjuvstartade dagen innan med middag & förfest hemma hos pappa tillsammans med mina allra bästa tjejer och sedan drog vi ut vid tolvslaget. Blev bjuden på shots och inne på Harrys var det även ett stort gäng killar som sjöng för mig vilket var riktigt roligt! På söndagen vaknade jag upp till sång av hela familjen och Elin. Fick öppna paket och sedan åt vi brunch innan vi åkte ut till Norrviken för att fixa det sista innan släktkalaset. Fick mer presenter, fikade gott & myste med finaste valpen. Några timmar senare åkte hela familjen hem till mamma där det vankades middag. Är super nöjd med allt firande och det kändes så fruktansvärt bra att äntligen få bli 18!!

IMG_0729.JPG

IMG_0732.JPG

Kommentera

