Bästa helgen på länge!

I fredags efter skolan blev jag hämtad av Lina och vi åkte sedan och handlade innan vi åkte hem till henne där vi gjorde varma mackor & tittade på Harry Potter. På kvällen gjorde vi hemmalagade hamburgare och hade en riktigt trevlig middag med hennes föräldrar innan vi stupade i säng framför It’s complicated. En perfekt fredag med min fina Lina helt enkelt.

På lördagen tog jag en promenad i Båstad i det fina vädret för att sedan bli skjutsad hem till Clara i Mellbystrand. Väl där fixade vi oss i raketfart innan Hanna & Fabbe körde oss till tåget. I Halmstad väntade 18-års firande för Amanda med en drös andra tjejer & några få killar. Efter en god middag & en grym förfest gick vi in till stan och hade en sjukt rolig kväll. Träffade hur mycket folk som helst och hade det verkligen bara så bra! La mig i sängen vid halv fem imorse men somnade inte förrän vid nio, inte särskilt kul.. Som uträknat så har större delen av min söndag spenderats i sängen och så har jag övningskört en lång runda med mamma så jag kom precis hem till pappa. Avslutar denna helgen i soffan med pappa framför en film!

IMG_0739.JPG

IMG_0740.JPG

Kommentera

