eat, sleep, work – repeat

Denna veckan består utav en hel del jobb. Igår jobbade jag dubbelpass 08:30-12:15 & 17:00-02:30, skulle dock jobbat till 4 men fick sticka tidigare då gästerna var nöjda redan vid två, skönt tycker jag! Fick dock köra hem i ösregn men vad gör man inte? Idag är det i alla fall lördag vilket betydde ledig dag för mig så jag har spenderat större delen av dagen med Noa. Vi har bara allmänt myst och ätit chips, tittade också på fotboll men jag somnade i hans famn hihi. Imorgon väntar jobb i cafeét 11-17 så det blir nog en ganska lugn dag!

För övrigt hoppas jag verkligen att det börjar hända lite roliga saker snart.. börjar nästan längta till skolstarten alltså. Sjukt att jag börjar trean efter mitt livs sista sommarlov. Trean kommer förhoppningsvis bli najs. Slipper ÄNTLIGEN spanskan men måste dessvärre ägna mycket tid åt matten då det inte gick hela vägen i år.. men man kan då inte alltid lyckas. Ett plus är i alla fall att jag inte kommer behöva pendla lika mycket längre då jag delvis kommer bo med min pappa i Ängelholm framöver, yes you heard me – jag ska flytta till Ängelholm! Det trodde jag faktiskt aldrig någonsin att jag skulle men det kommer nog bli kalas bra! Speciellt härligt är det att ha 15 minuters cykelavstånd till skolan istället för 45 minuters bussåkning. Självklart kommer jag vara en hel del i Båstad ändå, har ju trots allt både mamma, pojkvän och bästis där. Nej hörreni, nu ska jag sluta filosofera om livet och krypa ner bredvid Noa, puss.

 

20140629-001741-1061877.jpg

Kommentera

