Mysig dag med bästis

I tisdags vaknade jag upp till riktigt fint väder så jag la mig ute i solstolen så fort jag kunde. Efter ungefär en timme blev jag trött på att ligga stilla så då drog jag hem till Elin. Vi käkade nudlar till lunch som vanligt vilket var sjukt gott och sen begav vi oss ner till stranden där vi var helt ensamma konstigt nog. Det blev lite bad samt massa solning och snack. Efter några timmar drog jag hem och duschade och sedan körde jag till Elin igen och hämtade henne för att sedan dra till willys. Efter det drog vi till Picasso och beställde pizza som vi åt nere vid havet tills solen gick ner, så mysigt!

20140613-013618-5778763.jpg

20140613-013621-5781483.jpg

20140613-013620-5780201.jpg

Kommentera

