skolavslutning & student

Onsdag 4/6: Startade dagen tidigt för att åka hem till Cindy med klassen och ha champagnefrukost vilket var riktigt mysigt. Efteråt åkte vi till skolan för att ha avslutning, det bjöds på tårta och sedan tittade vi på musikprofilens avslutning och sedan slutade vi äntligen tvåan!! Jag, Lina, Sara, Hanna & Linnéa drog sedan och käkade på Simons och sen drog vi hem till Lina i Hjärnarp där vi spenderade eftermiddagen med god dricka, snacks och kubb. Avrundade det hela med pizza och sedan åkte jag hem till Noa och sov där. Hans syster var även på besök med sin lilla beaglevalp Bella som hur söt som helst, vill också ha!

20140607-104853-38933036.jpg

Torsdag 5/6: Igår var det student som gällde för hela slanten. Åkte in till Ängelholm med Clara, Jocke & Lotta för att titta när Lilli och alla andra studenter sprang ut och jag kan tala om att jag blev riktigt sugen jag med – ett år kvar! Världens bästa Lilli som gått ut frisör fick ett stipendium på 2000 från L’oréal som bara hon och en annan i Sverige fått, såå stolt!! När vi kändes oss klara i Ängelholm åkte vi hem till Clara och chillade lite. När Dennis, Viktor, Emilia, Oskar, Olivia, Oscar, Amanda och Hugo kom drog vi oss bort mot Lilli där hennes mottagning var. Där bjöds det på massor av mat, dricka och världens bästa människor, är så glad att jag har er! Drog hem efter tio någon gång och somnade ganska så direkt.

20140607-104853-38933418.jpg

Fredag 6/6: Firade Sveriges nationaldag med jobb 12-18. Åt sedan middag med mina föräldrar innan jag åkte hem till Noa där jag mös med Dunder, valpen Bella och världens gosigaste bebis Cassandra, var i himmelriket!

Har som sagt haft fullt upp den senaste tiden och nu när jag äntligen har sommarlov väntar massvis av jobb och roliga händelser. Startar sommaren på bästa sätt idag genom att dra upp till Göteborg med Lina och Linnéa för att se Håkan Hellström, kommer bli magiskt. 

 

Kommentera

