sammanfattning av senaste tiden

Herregud vad dålig jag har varit på att uppdatera här.. det är så synd egentligen för det är otroligt roligt att kunna gå tillbaka och se vad man har gjort så jag tänkte köra en sammanfattning av det jag minns! 

Onsdag 28/5: Vaknade upp hos Noa, sket i skolan då vi ändå bara skulle fika och pluggade hemma istället. Jobbade sedan på treornas bal 12-24.

20140607-102641-37601123.jpg

Torsdag 29/5: Jobbade återigen, denna gången på invigningen av Norrviken 10-18! När jag slutade drog jag till Mellbystrand och käkade middag med Hannas kära föräldrar och när Hanna & Clara kom så satt vi och snackade, åt frukt doppat i smält choklad och sedan sov vi ute i Hannas stuga, så mysigt!

Fredag 30/5: Tanken var att vi skulle dra till Halmstad men efter lite funderingar från min sida bestämde jag mig för att dra hem och plugga klart det sista istället. Drog inom och mös med Noa på vägen och sedan åkte jag hem och pluggade. Vid sex blev jag skjutsad hem till Lina där vi käkade och fixade oss innan vi drog hem till Hanna för att fira hennes 18-årsdag! Det bjöds på massa goda tilltugg och trevligt folk, bra kväll med andra ord. Den slutade ännu bättre då min syster var hemma över natten så vi hade sleepover på mitt rum hihi.

20140607-102946-37786517.jpg

Fortsättning följer..

Kommentera

