140525 morsdag

Idag vaknade jag upp bredvid Noa, tog en dusch, fixade mig och sedan vid 1 gick jag, Ludde & mamma ner till fiskekajen där vi bjöd mamma på en fantastisk lunch i det fina vädret dagen till ära. När vi kom hem åkte jag och mamma ut till Norrviken där vi hämtade lite saker och sedan åkte vi upp till Skosven i Boarp där jag faktiskt hittade ett par skor som jag har suktat efter ett tag. Nu på kvällen har vi ätit rökt lax och färskpotatis ute i kvällssolen, otroligt gott och mysigt!

Har haft en super bra morsdag och det hoppas jag även min fina mamma har för det är hon verkligen värd. Min mamma är den absolut finaste och bästa mamman som finns. Hon är otroligt stark, omtänksam och hon finns alltid där för en, vad det än är. Jag skulle aldrig önska mig än annan mamma och jag älskar henne mest i hela världen. 

bild-61

Kommentera

