sommardagar i maj

Herregud vilket fantastiskt väder vi har haft de senaste dagarna! Runt 25 grader, strålande sol och klarblå himmel, så underbart.

Igår fick jag två goda besked angående betyg i Engelska och Psykologi så nu kan jag äntligen andas ut åt en sak, efter skolan åkte jag och träffade bästa Elin och vi gick ner till stranden och badade för första gången i år!! Det här var runt kl. 18 och då stod solen fortfarande högt på himlen och det var skönt i vattnet, den känslan. Vi låg sedan och pratade tills jag åkte hem för att äta middag med min mamma, så mysigt!

20140522-221425-80065638.jpg
Idag (torsdag) hade jag nationellt prov i matte 08:30-13:20. Jag gav upp 09:30 och tog då tåget hem. Käkade god lunch, solade och när Noa kom hit gick vi ner och badade men den här gången var det extremt kallt, 15 grader för att vara exakt, fy! Har haft en mysig kväll med middag ute på altanen och ett besök på Norrviken så nu tänkte jag titta lite på 2 1/2 men för att sedan sova, godnatt.

20140522-221536-80136176.jpg

20140522-221537-80137419.jpg

Kommentera

