En ljus tunnel

Idag kan jag faktiskt för första gången på länge säga att jag har haft en bra dag. Hade en riktig skitmorgon dock. Hade ingen frukost så satt med en tom mage på kursprovet i spanska som gick rent åt helvete och sedan hade jag håla i fyra timmar. Hann dock köpa en bikini och luncha i solen på Grafitti med Lina så det var super mysigt! Eftermiddagen har jag spenderat på Ikea med min underbara mamma och nu har vi precis ätit mat från Malens krog och det var såå gott!

20140509-204509.jpg

Kommentera

