Som ett stort svart hål

Har ni någon gång tänkt på att hela ert liv kan förändras under 24h? Det hade nämligen inte jag förrän det hände. Tänk att livet kan ta sånna sjuka snedsteg och att man kan tappa bort sig själv så snabbt, det är precis som att falla ner i ett stort svart hål som man sedan konstant försöker kämpa sig upp från. Jag klarar knappt av att vara i skolan en hel dag. Idag var jag till exempel tvungen att fly från skolan en stund så jag gick en rask runda med lite för hög musik i öronen och bara var. Världens bästa Elin Klint ska i alla fall ha en grym eloge för att hon verkligen alltid finns där för mig, vad hade jag gjort utan dig? Nu ska jag städa och skita totalt i att jag har kursprov i spanska imorgon #vågavägraspråk så att säga.

20140508-204835.jpgTvå av mina andra pelare i livet, storasyster och mamma. ❤️

Kommentera

