favorit..

godis: brio kola eller vit/bruna nappar men chips är alltid att föredra från min sida.
maträtt: allt grillat kött, är en äkta meatlover!
klädsel: ett par uppvikta jeans, converse och en skjorta eller blus.
film: åh sjukt svårt.. men jag älskar the holiday & har sett den minst 10 gånger!
väder: strålande sol, blå himmel och en si sådär 20-25 grader, ren perfektion.
plats: det är och förblir Sömstad, bästa platsen på jorden.
materiella ting: får nog säga min dator då jag spenderar större delen av min vakna tid vid den (sorgligt nog haha).
blogg: http://magazine.trendsales.se/blogs/byfanny ‘ en blogg med det där lilla extra i sina bilder & texter!
sysselsättning: shoppa, titta på serier, upptäcka nya platser & umgås med fina vänner.
låt: Gavin DeGraw – Make a move

Kommentera

