Tisdagen den fjortonde

I tisdags tog jag bussen mot Väla 09:50 och sedan mötte min kusin Linnea upp mig där! Vi shoppade lite, åt subway, pratade och jag åt även frozen yoghurt för första gången vilket var ren kärlek, såå gott!! Efter fyra timmar var vi nöjda så då tog vi båda bussen till Ängelholm. Efter sjukt lång väntan kom äntligen Lina, Evelina, Hanna och Linnéa och vi åkte (!!) då till donken eftersom världens bästa Lina tog sitt körkort tidigare under dagen, grattis igen bästa! Fick sedan skjuts ut till Valhall där jag hoppade över till pappas bil och sedan övningskörde jag hem!

20140420-232746.jpg

20140420-232811.jpg

Kommentera

