Måndag 14 april

I måndags åkte jag hem till en saknad Maja. Har inte varit hos henne i Båstad på säkert ett år så det var hur mysigt som helst att få träffa hennes föräldrar och världens gosigaste Stella som jag hade väldigt svårt att sluta kela med haha, helt bedårande är hon! Även Anna var hemma hos Maja så vi satt och snackade gamla minnen ett bra tag innan Anna stack och jag & Maja fortsatte. Åkte sedan hem och åt middag med mina föräldrar!

Här är jag och Maja sommaren innan sjuan, så små!
bild-256

Kommentera

