17&18 april

I torsdags gjorde jag absolut ingenting så jag höll på att dö för jag var så otroligt rastlös. Minns faktiskt inte om jag gjorde något alls förutom att min syster kom hem på kvällen vilket var väldigt mysigt!

I fredags var jag också väldigt rastlös men jag gick i alla fall i en timme med Olivia och fick prata ut ordentligt. På kvällen övningskörde jag hem till Linnéa där vi käkade tacos och sedan gick vi en runda med Madde och Linnéas hund. När vi kom tillbaka tittade vi på en film och vid halv elva hämtade Ludde och Olivia mig!

20140420-234406.jpg

Kommentera

