Moppeturer & fina tjejer

I fredags vaknade jag upp bredvid en grinig pojkvän som sovit dåligt medan jag sovit som en stock haha. Gjorde amerikanska pannkakor till frukost och lite senare körde jag och hämtade Elin för att sedan påbörja världens längsta tur till Torekov! Efter säkert 45 minuter var vi framme i hamnen så då sträckte vi på benen och käkade passande nog lite Bjäre chips innan vi åkte hem igen. Jag duschade och sånt och sedan lämnade jag Elin hos henne och jag fortsatte bort mot Mellbystrand hem till Lilli. Hade en riktigt mysig kväll med henne, Hanna och Clara, vi käkade god mat, pratade om allt mellan himmel och jord och sedan sov vi alla där. En helt perfekt lördag i mina ögon!

20140414-203259.jpg

Kommentera

