Ledig fredag 4/4

Igår träffade jag äntligen min fina Noa, som jag har saknat honom! Det är verkligen oslagbart att bara få ligga och prata, pussas och ja allmänt bara mysa. Sov hos honom och åkte från honom strax efter nio idag då jag har varit ledig hela dagen. Åkte sedan ut till mamma på Norrviken där jag försökte plugga lite men det gick ingen vidare. Åkte istället hem och hoppades få gjort mer där men icke, blev distraherad av one tree hill som vanligt. Nu sitter jag och tittar på let’s dance med mamma efter en mysig middag med familjen. Har tyvärr helt sjukt ont i magen idag och alvedon gör det typ sämre, har ”överanvänt” Ipren och alvedon de senaste åren pga. all min magvärk jag haft så Ipren tål jag inte alls och alvedon funkar bara ibland..

20140404-205709.jpg

Lämna en kommentar